vrijdag 19 november 2010

secrret scraplift sym forum

Wat was het weer leuk de secretscrapift!Hij rolde er bij mij zo uit.!
Deze foto heeft ook wel een verhaal. Mijn vriend en ik waren hier net bij elkaar en hadden lol met de fotocamera. Voordat we het wisten kwam deze leuke foto eruitgerold. Daar moest wat mee gedaan worden.
Toen ik de scraplift zag dacht ik nou dit word hem dus...
de scraplift was op sym forum helemaal gezellig.




en met deze layout ben ik quest disigner geworden bij scrappassion challenge. Helaas door omstandigheden kan ik hem niet uitvoeren. Dus we wachten weer geduldig op de volgende challenge... Die nu gaande is, is voor mij even te persoonlijk. Dus we zien wel wat het gaat worden allemaal.

bedankt weer voor het kijken

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lo zeg!!!! Leuk die foto!!!!
    Gefeliciteerd met je andere lo, er komt vast een challege aan die je met plezier kan doen!

    Fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebbie goed gedaan, een enorm leuke lo en heerlijke foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze beide schitterend meid..hou jij je maar aan je rust, ik hoop dat je snel weer op de been bent...vind het zo erg voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Manon, wat lees ik nou? Doe je rustig aan en denk goed om jezelf hoor! Beterschap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De layout is geweldig Manon, hele leuke foto idd! Doe rustis aan hoor, stapje voor stapje, dan komt het vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen