dinsdag 23 november 2010

alles mag derwent






Eindelijk eens een tutorial die wel is gelukt.
Ik vond dit boekje/ cadeau kaartje wel heel erg leuk om te maken.
Ik heb de magnolia ingekleurd met Derwent potloden.
En het goud is van een stickles erg leuk om te doen.

Papier: Basic grey
Het lintje kan er aan een kant uit maar wilde het even zo fotograferen :)
De stempel binnen en op de buitenkant is van Justrite.
Prachtige teksten vind ik zelf.

Op de rechterkant is een vakje, daar kan je lekker kerstsnoepjes doen of kaarsjes net wat je zelf wilt. Was er nog niet overuit.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer...

7 opmerkingen:

  1. Manon wat een leuk project is dit, met zoveel leuke details en een hele leuke magnolia met de slee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit enorm leuk gedaan zo, veel details, je kan er naar blijven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig!
    Zal idd een behoorlijk klus zijn geweest voor je, maar het resultaat mag er uiteindelijk wel wezen! Echt leuk!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt , moet het ook een s doen, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een SUPERkaartje, bijna een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, deze blijven leuk om te doen en je hebt hem heel mooi gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen