dinsdag 9 november 2010

house warming

Voorkant



Binnenkant

Goede morgen allemaal,

Van het weekend had mijn broer en zijn vriendin een house warming.
Helaas wist ik geen cadeau voor hun huisje.
Dus gaf ik ze deze kaart met een leuk bedrag erin.
Het papier is van Eline's huis.
Het idee om een collage kaart te maken komt van Inge die maakt echt schitterende dingen met Eline's huis. Moeite waard om er eens een kijkje te nemen.
De stempels zijn ook van Eline
De tag die je er ziet is van Marianne design stempels vintage.
Ik heb alle randen beinkt en gedisstressed.

Hele klus maar ze waren er erg blij mee!
Bedankt voor het kijken

4 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke kaart zeg!!!! Ik heb wel eens zo'n lo gemaakt met al die vierkantjes, maar een kaart is ook erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi deze...wil ik ook nog maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh...wat schattig gemaakt..Zo leuk om kado te doen.. :D

    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och manon wat een schattig kaartje, en met je nieuwe stempels of niet?
    Wat een geluk hebben we toch he, dat we een kadootje zo mooi verpakt kunnen geven wahaha.

    tot snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen