woensdag 17 november 2010

back


Voordat ik al dit moois ga laten zien. Wil ik jullie even op de hoogte brengen van wat er is gebeurd de afgelopen 5 dagen.
Ik zou naar Zeeland vertrekken afgelopen vrijdag. Maar mijn gezondheid liet anders weten. Ik belandde op de hartbewaking,vervolgens op cardiologie. En werd ik 24 uur per dag in de gaten gehouden. Want ik werd verdacht van een longembolie.
Door veel onderzoeken en scans is er een conclusie gekomen. En blijkt dat ik geen Longembolie heb maar verkramping van de spieren.
Hierdoor blijft ademhalen zeer doen, en word de pijn heviger als ik mij inspan.
Dit is niet niets, en zal ook een tijd overheen gaan als dit over is. Ik moet nu vooral veel rust houden.
Maar toch kon ik het niet laten om even mijn creaties voordat ik in het ziekenhuis lag te willen laten zien.







Er waren 2 mannen jarig in mijn familie en daar heb ik deze cadeaumapjes voor gemaakt.
Er zit een boekenbon in. En die moeten ze dus nog steeds krijgen.
Papier is van October afternoon the drift shop. Een stukje cardstock gebruikt.
Verder heb ik een kerstkaartje gemaakt met dat lieve magnolia stempeltje.
Vooral cardstock en Marianne design kerst papier gebruikt.

Alvast bedankt voor het kijken en tot de volgende keer..

8 opmerkingen:

  1. heel veel beterschap!
    je kaartjes zijn leuk! schattig die muisjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat een verhaal!! Heel veel beterschap en goed uitrusten!! Je kaartjes zijn super leuk, het kerstkaartje is mijn favoriet :)
    Liefs, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes meid, veel beterschap toegewenst doe maar rustig aan wat dit is niet n iks.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jeetje, ik schrik er een beetje van!! Hoop dat het heel snel beter met je gaat!!!
    Leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Heel veel beterschap en dikke kus!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Manon, wat krijgen we nou zeg! Wat een schrik! Zorg je goed voor jezelf? Beterschap hoor.
    Enne, kaartje en mapjes zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje joh dat is heftig!!!! Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en neem echt goed je rust he?!!?!?
    Je kaartjes/ mapjes zijn heel mooi!!!!

    Rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve manon toch...wat laat je me schrikken, ik hoop dat je ook echt rustig aan doet, meis toch, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap nogmaals doe het wel rustig aan.

    leuke kaartjes heb je gemaakt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen