woensdag 24 november 2010

Marianne design challenge








Hmm sorry voor de lange post hahah! Maar ik moet het natuurlijk allemaal showen.
Ik was gisteren behoorlijk telleurgesteld in wat dingen. En dat heb ik kunnen omzetten in een mooie creatieve spirit!
Hier uit de Marianne doe! Een pop up kaart!
Hoe leuk is dat om te maken.
marianne design had weer een super leuke uitdaging. Gebruik een Eline stempel.
Nou dat is gelukt. Want ik heb het cadeautje gebruikt, en de bloem die in de pop up kaart zit. Is ook van Eline. De kerstbomen trouwens ook. Kortom genoeg te laten zien.

Het papier is ook van Eline kerst. Ik blijf het prachtig vinden. Ik heb het koetje stempeltje gebruikt van nelllie snellen. Te schattig vind je niet!
Ponsen van Kars en mc gill voor namelijk de sterren en de takjes vn het bloemetje.
Verder alles be inkt. En de kaart bestaat uit kraft en design papier.

Het kaartje is voor mijn kleine nichtje! Die krijgt altijd een aparte kerstkaart. Dus ookdit jaar moest ik aan de bak. Nou volgens mij is dat wel gelukt :)

Fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend origineel model! En dan ook nog eens zo'n leuke pop-up in het midden! Zeker een leuke bijzondere kaart voor je nichtje!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart hoor, goed gelukt (alleen het Koetie is van Nellie Snellen hoor en niet van Marianne!)
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Manon,

    Bedankt voor jouw leuke reactie! Met jouw creatie moet je nichtje wel heel erg blij zijn! Heel leuk en super origineel.

    Veel hobbyplezier,
    Greetz Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo manon wat onwijs gaaf zeg!!!
    Heerlijk dat het op deze manier hebt kunnen uiten!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk project is dit geworden zeg! Daar zit een hoop tijd in...

    BeantwoordenVerwijderen