zondag 28 november 2010

cybercrop!



Wat leuk een cybercrop bij de http://scrappersanonimous.yourbb.nl/
Ik heb uitdaging 6 gebruik blauw toegepast bij mijn neefje stefano.
Deze foto is gemaakt in de wagen toen we naar de kermis waren.
Wat had hij een lol met de hello kitty knuffel die zijn zus had gewonnen.
Echt prachtig!
Veel glimmermist gebruikt voor de bloemen zelfs een tissue had ik nog nooit eerder gedaan. Maar wel leuk. Lekker gescheurd in een boek.

Verder papier kc compagny/ october afternoon/basic grey
Swirlls met pearl pen gemaakt de witte.
De andere is met een ander soort verf gemaakt weet even niet wat!

Maar dames ga lekker mee doen het is hartstikke leuk! Thema Muziek.. en natuurlijk ook nog andere dingen.

ook heb ik het cd hoesje van k3 in een layout verwerkt!
Dat zie je hier..





bedankt voor het kijken en tot gauw

7 opmerkingen:

  1. Wauw!! Beide ;ayouts zijn echt schitterend en er is op beide zoveel te zien!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sowhee, die zijn geweldig Manon! Echt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat mooie
    layout,s het is veel
    te zien er op super Manon

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...wat een mooie Lo's geworden!!
    Leuke foto's ook!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze ook beide erg leuk gedaan zeg!!!!! Mooie bloemen, en lekker veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent lekker druk mee geweest je heb er super leuk layout gemaakt.
    en ook schattige foto,s

    groetjes xx carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow zeg die zijn super, echt mooie details ook!

    BeantwoordenVerwijderen