zondag 19 februari 2012

verlate valentijn

Hoi Dames,

Weer is een berichtje van mij. Ik had mij voorgenomen om lekker veel te freubelen.
Nu heb ik het ene virus na het andere virus te pakken. Maar vandaag voel ik mij goed genoeg om te posten.
En ja ik heb valentijns kaartjes gemaakt. Voor vriendinnen en voor mijn oma en opa en mijn ouders.
Vond ik leuk om ze te laten weten dat ik van ze hou!

Mijn oppaskids Amy en Justin hebben voor hun papa en mama een verrassings pakketje gemaakt. met heerlijke nougat erin. Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt. Maar wat ik dus wil zeggen is dat het ontzettend leuk is om zakjes te maken met wat lekkers erin. En dan weg te geven. Dus dat zal ik binnenkort ook even hier weer laten zien. Als ik weer iets heb om weg te geven haha.
Maar voor nu ben ik gewoon trots op die 2 kleine kanjers! Want wat zijn kinderen vaak toch creatief. En Justin heeft er feeling voor erg leuk om te zien. En dus hebben we binnenkort een knutsel middag bij mij thuis!

Nu over naar waar dit blog bericht over gaat.... de kaartjes van Valentijnsdag hihi



Deze kaartjes zijn gemaakt met het oude papier van Bo bunny crazy love collection.
Bovenste kaartje Materialen:
Crazy love collection bo bunny
stickers basic grey
Taart randje
Xenos parel lint
Zakjes
Diverse lintjes en een klein taart randje van de winkel Blokker
De tag is van Magnolia

De tim holtz stans kwam weer goed van pas
Papier bo bunny crazy love collection.
stickers basic grey
Pons van de voordeel winkel ( liep er zo tegen aan helemaal te gek)


Dit kaartje was lastig te fotograferen dus heb ik het maar donker gehouden.
Maar de kleuren zijn in het echt veel helder.
Crazy love collection bo bunny papier
Tim holtz
strass steentjes.
Marianne design vintage lint
Hartjes van Basic label in sticker vorm

Ik ben erg van het clean and simpel geweest bij de laatste kaartjes.
De eerste niet want die moest lekker vol! Speciaal voor mijn vriendinnetje gemaakt die hem aan haar vriendje gaf. Erg leuk om te doen. En volgens mij was die goed geslaagd!

Fijne zondag nog ik ga even kijken of ik nog meer leuks uit mijn handen krijg. Zal wel etappe werk worden omdat ik nog niet helemaal fit ben.
Maar ik verveel mij anders te pletter!



3 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten Manon, vind vooral de eerste echt heel erg mooi geworden.
    Ze zullen er vast heel blij mee zijn geweest.

    Hopelijk ben je nu van je virusjes af.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, en ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes en leuk die witte zakjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen