dinsdag 21 februari 2012

don & daisy thinking of you




Ik ben weer een beetje opgeknapt gelukkig.
En wat had ik een plezier om met deze stempel te werken.
Het patroon en de indeling van de kaart heb ik even gelift van iemand die in de marianne doe stond. Ik zou niet weten wie.
Maar ik heb vooral veel marianne producten gebruikt.
De stempel de bloemen zelf gemaakt. De stansjes zijn allemaal van marianne design.
En ja mijn favo op dit moment don en daisy!

Ik heb veel disstress inkt gebruikt. En lekker zitten kliederen.
Mijn handen zagen ook lekker bruin.
Ik was blij dat ik even iets anders te doen had dan tv lezen of slapen.

Papier is van pink paisly.
En wat cardstock en kraft gebruikt.

De grote bloem heb ik zelf gemaakt. Ik heb wat geknipt en in de fik gestoken.
En met disstress inkt gewerkt. En geplakt en gedaan. En zo kwam die eruit.!

De andere 3 bloemen bij elkaar zijn een mal van marianne design.
Ook daar heb ik wat gefrommeld en geplakt en neergelegd zoals ik ze wilde hebben.

Fijne dag allemaal

5 opmerkingen:

  1. manon wat een prachtig kaartje met don en daisy

    ja ook die zijn bij mijn een vavo hoor samen met magnolia

    de bloem staat ook erg mooi en niet opgebrand

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaartje zeg!!! Lief met die bloemen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk en fijn dat je je beter voelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze enorm lief! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen