woensdag 29 februari 2012

happy post!!! ( je kan er nooit te veel hebben toch?)

Hallo lieve bloggers,creatievelingen !!!

Ik was van de week blij verrast met mijn post!!
Want er lag een pakketje bij de buren joepiee!!
Ik had op Inge blogblom gereageerd ze bood wat derwents aan en etuis en nou die kon ik wel gebruikt.
Tenslotte kun je nooit genoeg potloden van derwent hebben i guess! ( fluit nu hard zingt lalalal daar denken vriendjes heel anders over hahah )

Maar goed dinsdag kreeg ik dus deze geweldige etuis! En potloden en nou tot mijn grote verbazing zit daar gewoon een echte Inge tag in!!!
I love it inge!! super thanks!
En bedankt je mams ook maar daar komt nog een leukigheidje voor aan he!
Tis hectisch maar ik ga er voor zorgen dat het zeker zaterdag de deur uit gaat.



Je kan er nooit te veel van hebben!!!!

En dit is de lieve tag met een super lief berichtje van Inge erop!

Ik ben druk bezig met allerlei kaartjes baby kaartjes en verjaardags kaartjes en nog een projectje. ik hoop het snel te laten zien!
Want ik heb vakantie dus ik kan er lekker tegen aan.

Nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog!
Super leuk dat jullie mij volgen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten