donderdag 23 februari 2012

sol 22 feb

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren mee gedaan met een Sol!
.kreateja. Gaf deze via facebook.
Raffa geeft deze workshop 1 x in de 2 weken.
En dit keer kon ik eindelijk mee doen.





Het stempeltje is een don & daisy.
I love don & daisy!




Het is een bloempot kaartje geworden. Het leuke is dat je dus steeds hints krijgt en dus niet precies weet wat je gaat maken. Totdat er mee bezig bent. Helemaal leuk dus!

Materiaal: girls paperie papier
Lint
brad van basic grey
stempelje don & daisy
Bloemen van crealies stansen
Takjes ook van crealies stansen
Roosje van prima
Bloemen van prima
Cardstock
Strass van kars ( dacht ik )

Ik heb er ontzettend veel plezier aan gehad. Dus doe gezellig mee met de facebook kreateja!
En dus 1x in de 2 weken de Sol door Raffa gegeven!
Echt de moeite waard!!
( maak ik jullie al nieuwsgierig?? )

3 opmerkingen:

  1. Wow Manon wat is je kaartje onwijs mooi geworden zeg....prachtig.
    Wat een onzettende mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, ik heb de versie van het bloempotje wel eens gemaakt. Erg leuk om te doen ook, het spelen met die bloemetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi zeg!!! Mooie kleuren!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen