zondag 5 augustus 2012

viva la france

Snik snik

Eigenlijk is dit niet zo n leuke post.
Want 1 van mijn leuke collega's is verhuisd naar Frankrijk.
Eerder waren ze al gegaan maar door omstandigheden kwam ze weer terug.
Nu kregen ze een tweede kans en gingen ze hun droom waar maken.
Wat ik ze onwijs gun. Maar hierdoor mis ik wel mijn lieve gekke collega!

Daar moest ik natuurlijk wel even een mooi cadeau voor maken.
Ik heb een gastenboek ( boekenlegger) gemaakt.
Zodat de gasten precies weten waar ze wat kunnen schrijven.
En uiteraard moest dat weer in een mooie blik.
Dus heb ik die ook gelijk maar gepimpt tot viva la france!



Om de boekenlegger punt nou zo in de doos te stoppen. Vond ik niet leuk genoeg.
Dus ook nog een doosje/envelop gemaakt om de boekenlegger punt in te doen.


Dit is het blik wat ik heb gepimpt.
Het papier is van kc compagny
En van bo bunny et cetera collectie.
Super gaaf papier om dit soort dingen mee te maken.


in dit envelopje bovenop het blik had in een innie minnie berichtje persoonlijk gericht naar hen geschreven. En dat kon mooi met de tim holtz mal gemaak worden de envelop.

Materialen:
Bo bunny et cetera
Kc compagny
tim holtz envelop stans
Brads
Parels
Disstress inkt
parel makers
De eifeltoren uitgeknipt uit papier van papermania

Ik hoop lieve collega en echtgenoot dat jullie internet het al doet. En jullie dit lezen.
En weten dat jullie nog niet uit onze gedachtes weg zijn en ook niet weg gaan!
En ik hoop dat jullie de goede balans hebben gevonden van werk en relaxing time!
Het is jullie zo gegunt en ik kom zeker jullie kant op!

Dikke knuffel...
uit Holland!

Ik ben een tijdje stil geweest maar dat komt omdat ik op vakantie was.
Inmiddels weer terug en druk bezig met iets leuks!
Tot gauw bloggers!

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk dat je dit voor je collega gemaakt hebt! Ziet er erg mooi uit :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen