zondag 12 augustus 2012

Mixed media Birds

Tja toen was het eindelijk heerlijk weer.
En ik had de hele week al gezegd zondag ga ik kliederen!
Uh tja toen werd het in de kleine uurtjes vanavond.
En wat heb ik genoten zeg!



Van alles gebruikt veel verf,glimmermist, disstress inkten, vingers,
mijn hoofd uitgeschakeld.
En gewoon lekker gaan kliederen,kladderen!



Nou is dit mijn eerste canvasdoekje ik heb er nog 2 liggen nog kaal en moet nog bewerkt worden.
En ik liet dit zien aan mijn scrap vriendinnetje en die was helemaal histerisch!
Dus tja ik moet er nog eentje maken voor haar haha... wat ik met alle liefde doe!
Omdat ze het onwijs verdiend heeft na zo n nare periode. Maar ja miss doe ik wat anders.
Ik weet het niet ik heb zo de smaak nu te pakken.
Het is gewoon zooo SUPER VET GAAF COOOL OM TE DOEN!

TOT MIXED MEDIA!

4 opmerkingen:

  1. Hihi...was m'n reactie zo erg? Of was er nog iemand enthousiaster dan ik? :D

    Misschien ga ik strakjes ook wel kliederen. O, maar ik heb geen mist. Ja, alleen geel en goud. Das te weinig. Hmmm... Sjips en ik heb echt geen geld nu. Darn!

    Maar je schilderij is echt super super super gaaf geworden!!!


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan mooi kliederen! Als ik ga kliederen ziet het er toch echt heel anders uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er echt heel gaaf uit! Zelfs als je met je gedachten op nul 'kliedert', komt er iets onwijs mooi uit je handen!

    BeantwoordenVerwijderen