vrijdag 31 augustus 2012

Art book

 
Dussss.... mijn verstandskies eruit. Hele wang deed al 2 dagen pijn.
En slapen ging niet. Dus gisteren dokter antibiotica gekregen.
Nog niet kunnen slapen. En dan gaat je gedachten overal langs.
Kortom ik had heel veel dingen bedacht die nachten.
 
En die heb ik in mijn kaft gestopt van mijn artjournal sketch book nummero uno!
Ik vind het resultaat echt super gaaf!
Maar ach dat zeg ik dan over mijn eigen werk ook een beetje aso he... ik ben dus ook
razend benieuwd naar wat jullie vinden.
 
 
 
 
Het begon met patchwork achtige tafarelen.
Allemaal papiertjes vooral restjes... bij elkaar geknipt ( niet nadenken meiden)
Plakken met Gel Medium.

 
Dan stempels zoeken... en op liedjes papier knippen ( zie boven)
Rondje knippen.. disstress met tim holtz ( disstresser apparaat)
Mooie papiertjes vinden en weer rondjes knippen.
Distressen met tim holtz techniek.
Hup gesso erop en langs en onder en over...
 

Nog meer vlinders stempelen en kliederen met inkt...
Gesso... plaksel... verf.... etc.
 
Stansje die er nog lag mooi be-inkt met tim holtz inkt distress inkt dus.
Witte gel pen gebruikt...
Beetje doodlen..
En natuurlijk mijn art-name.. ( ofzoiets) mooi doodlen en bewerken.
Weer wat gesso ( i love gesso)
En klaar is die dan!
 
Materialen:
Disstress inkt,disstress tool,
gel pen
Papiertjes (restjes)
Muziek boek
Parels
Stempels
Gesso
lint
gel medium om te plakken
 
 
Laat je weten wat jullie er van vinden!
 
Ik ga weer gauw door zo vergeet ik mijn pijnelijke mond/wang :)
 
Fijne dag nog allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten