zondag 20 december 2009

met een beetje trots laat ik zien....

Mijn laatste kerstkaart van 2009!
Ik heb er behoorlijk me best voor gedaan. En ben dan ook wel een beetje trots op hoe deze kaart is geworden. Ook omdat deze kaart is gemaakt met een speciale reden.
Vandaar ook extra mijn best gedaan.



Met dank aan de sketch van Mojo monday

Papier Marianne design.
Stempel Magnolia
Gesso langs de randjes
Make me pons takje

En ik heb vandaag een foto gemaakt met me nieuwe winter muts. Heerlijk warm!



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer :)




2 opmerkingen:

  1. super kaartje!!!
    we hebben dezelfde muts :-) is die van jou ook zwart?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtkaartje daar mag je zeker trots op zijn, en ik ben ook een mutsen mens hoor helemaal met dit weer, lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen