dinsdag 29 december 2009

Creatief bedacht






Tja ik had zin in een kaartje te maken die heel simpel werd. Ik ben er nog niet helemaal te vreden over. Dus heb ik besloten om dit kaartje gewoon nog maar even zo te houden.
Het is weer een winterse stempel van Magnolia, en het leuke aan deze stempel is dat ik het heb ingekleurd met Disstress inkt. Met een waterpen kan je dit heel mooi doen. Niet te veel water gebruiken want dan gaat het mis zoals je kan zien in de mouw maar toch vond ik het leuk om even te delen met jullie.
Papier van Cosmo cricket, jutte blauw,en soort van vilt achtig lint gebruikt. En cardstock craft gebruikt.
Pearls gebruikt.
En deze sketches heb ik zelf bedacht.

Hier nog een kaartje die ik ook helemaal zelf heb bedacht...



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer....



1 opmerking:

  1. Vind het inkleuren met distress inkt echt super geslaagd! Geeft een heel mooie, zachte look. Mag je van mij vaker doen :)
    Kaartjes zijn bijde weer erg leuk geworden. En wat een lieve stempeltjes van Magnolia... Hmmm...zou ik dan toch nog... ;)
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen