Ik moest nog even wakker worden en daarna op de fiets naar me werk. De kinderen hier vinden het geweldig en zijn dan ook al lekker buiten geweest met sneeuw. Vanmiddag hopen op nog meer sneeuw en dan kunnen ze de rest van de middag ook nog wel lekker buiten spelen.
Dutch Card Lovers #413
-
DCL # 413
Hallo lieve bloggers! Na een paar weekjes meivakantie zijn we er weer met
een nieuwe uitdaging voor jullie! En wel ééntje om van te smullen de...
1 week geleden

Geen opmerkingen:
Een reactie posten