vrijdag 26 oktober 2012

Laatste blik...


NONDEJU!!!!
ik was toch een partijtje ziek.
Het enige waar ik nog soms zin in had.. was even met mijn hoofd elders te zijn.
En dan kwamen er ideeen naar boven... en kon ik die kwijt in die geweldige curus van



Voor het eerst met tijdschrift materiaal aan de slag geweest. Was echt super cool!



Doodlen is voor mij niet zo n probleem. Hier is die in het zwart wit.. tja ik vind hem dan echt veel toffer. Maar ik heb er toch voor gekozen om wat kleur in te brengen. Valt tegen achteraf.
Maar goed geeft niet weer iets om te leren. Ik heb alleen geen foto ervan stom van mij!


1 KLEUR gebruiken hoe cool.. en nog wat technieken toegepast!





En de laatste de terugblik. Tja wat was het een geweldige cursus zoveel geleerd.
En vooral om het los te laten creativiteit zit niet in het nadenken maar in het DOEN!

Dus is de grootste les die ik mee neem alles wat je doet... doe je goed!

Bedankt voor het kijken en tot snel heb nog 1 gaaf project te laten zien....
1 tipje: DYLUSIONS!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt, super!
    Succes met je herstel en een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen