maandag 15 oktober 2012

curus vervolg

Ik ben nog steeds bezig met de cursus.
En ik heb weer 2 lessen afgemaakt.


De eerste is iets met kleuren veranderen.

Erg gaaf om te doen. EN IK HAAT KATTEN. das nog veel geiniger vond ik.
Lekker tegenstrijdig voor in mijn let it loose album.


De onderste heb ik gemaakt met dylusions sprays. Zo cool!!
En beetje gedoodled en vooral met mijn handschrift bezig geweest.
Midden in komt een foto van mij en mijn vriendinnetje maarja... die is er nog niet.
En ik vond het tijd om weer is wat te posten.
Zo doende!

En jullie weten het deze gave lessen kunnen jullie gewoon online volgen in jullie eigen tempo.
Kijk dan even bij:

http://www.maritscrapworld.com

Bedankt weer voor het kijken en tot gauw!








2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gaaf uit zeg!!! Heel mooi, ook die kat ( zeker als je katten haat hahah ikke ook! brrr....) Heerlijke kleuren!

    Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een hekel aan katten nou ja...binnen bij iemand geen probleem maar het slopen van je tuin...grrr... leuke creaties, knap ik doe het je echt niet na!

    BeantwoordenVerwijderen