donderdag 27 september 2012

workshop let it loose!

 
Hej hallo,
 
Ik volg sinds 18 septemer de workshop let it loose!
Echt super leuk om eens out of the box te denken.
En alle uitdagingen aan te gaan.
Deze opdracht houdt in:
Als ik door mijn raam kijk dan zie ik:
 
 
 
De techniek die ik gebruikt hebt is de onderlaag met aqryl verf.
Daarna een nieuw stuk papier gebruikt om het raam te maken.
Derwentpotloden.
Gesso
Fine liner
gelmedium
En stroken design papier van marianne design vintage.
Daarna stempelen met van alles wat ik tegen kwam en leuk structuur had.
 
Op naar de volgende les!
Zijn jullie nou ook nieuwsgierig geworden...
Kijk eens op de site van marit
 
Fijne dag allemaal!
 
En super bedankt voor alle leuke reacties die ik ontvang op mijn werk!
Dat doet een mens goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten