maandag 17 september 2012

art cirkels

 
Heej creatievelingen!
 
Hier ben ik weer.
Nope niet stil gezeten!
Ik ben echt helemaal omgekeerd in de kunst art artjournalings wereld!
Natuurlijk blijf ik ook wel kaartjes maken maar zoals bij vele... we zijn te creatief om 1 ding te blijven doen he.. dus ook ik... verander wel is van het 1 naar het ander!
 
 
 
Dit prachtige kunstwerk heb ik gemaakt met pen en stiften.
En hij is zelfs al verkocht... of naja verkocht ik heb iemand gevonden die hem heel heel graag wilt hebben. Dus ik ga die gene blij maken op haar verjaardag!

Hier was ik nog druk bezig om het af te maken. Ik heb er dik 4 uur over gedaan!
Maar wat was ik trots op mijzelf zeg!

Hier zie je mijn 2de tekening. Heel anders en ook veel opener gehouden.
Zonder specifieke vormen. Maar evengoed ben ik hier ook al heel erg blij mee!
 
Bedankt voor het kijken en tot gauw!

4 opmerkingen: