vrijdag 23 maart 2012

Eindelijk liefs uit Holland


Zoals vele van jullie weten ben ik echt een super fan van Inge.
En nu heeft inge dus de kans gekregen om een boek te maken!
Je snapt het wel toen ik die vond in onze plaatselijke hobby winkel dacht ik. Oh oh dit kan ik niet laten liggen. En ik heb er geen seconde spijt van! Echt prachtig!
En super leuk en alle ohs en aaahhhss waren weer van kracht.

Ook ik heb niet stil gezeten de afgelopen dagen. Veel geknutseld met mijn oppaskids.
Een workshopje gekregen van iemand van mijn fb die ben ik aan het afmaken.
En als dat klaar is laat ik het jullie zien.
voor nu een foto van mijn oppas kids hun freubels aan de hand van scrapbookdepot/ marianne design paas idee


Allemaal een zonnig weekend gewenst!
Tot gauw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten