maandag 5 maart 2012

baby kaartjes

 En ja hoor het is werkelijk waar een baby boom hier! Een collega van mij is een blije mama geworden van Gijs. Dus hup daar moest natuurlijk ook een leuk kaartje naar toe. En tja ik ben besmet geraakt met het bloempottenkaarten virus!
Dus ook deze moest weer met een bloempotje natuurlijk haha..


De stempel is van Don en Daisy!
Ingekleurd met derwent potloden.
Tekst stempeltje is van Marianne design.
Bloemen zijn van crealies stans.
De parels zijn van joy craft
De tekst stempels zn naam is van kars
De rand pons ( i dont know )
Disstress inkt van tim holtz
Papier is van my minds eye stelle rose  hattie papers

Bedankt weer voor alle leuke reacties op de vorige post!
En natuurlijk hoop ik dat jullie mij weer fanatiek gaan volgen.
Doe ik in ieder geval wel bij jullie. Want er zijn weer mooie dingen uitgekomen zeg!

1 opmerking: