dinsdag 22 februari 2011

new stuff!


Heerlijk kaartje zitten maken vandaag. En nog veel meer hoor maar dat laat ik een andere dag zien :)
Mijn opa is 1 maart jarig dus die krijgt een leuk kaartje van moi.
Verder ben ik bij de creatieve vlinder geweest.
Tjee het was echt afscheid shoppen want ze gaan per maart dicht.
Dus ik heb best wat ingeslagen. En ze hadden ook 45 % korting. Was best leuk om te shoppen zo. Maar dubbel gevoel omdat het de laatste keer is daar.







 Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer :)




6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje ! En heerlijke spullies heb je gekocht, zoo jammer dat De Vlinder gaat stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel prachtige spulletjes gekocht. Dubbel is het zeker, ik vind het ook heel jammer, ook al kwam ik er niet eens zo heel vaak. Je werd er altijd zo leuk geholpen en Marloes is een enige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kaart.
    Enne jij hebt lekker geshopt.Ben bnwd wat je ermee gaat maken.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk shoppen met korting!! Je bent goed geslaagd!
    Je kaartje is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje heb je gemaakt voor je opa. En jij bent goed geslaagd zeg met shoppen heerlijk@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kaartje zeg en wat leuk spullies
    veel scrap plezier!!!
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen