woensdag 23 februari 2011

dutch card lovers envelop

Een ontzettend leuke uitdaging bij Dutch card lovers.
Namelijk maak een envelop.
En ik dacht ik wilde altijd al eens een gewone envelop op pimpen. Dus daar had ik nu mooi de kans voor.
En met het prachtige papier van Eline is dat natuurlijk helemaal goed gekomen.





De nieuwe stansen van Sizzix zijn best leuk. Vooral dat kleine envelopje die op de voorkant van de cadeau envelop zit. Eerst dacht ik wat moet ik ermee. Maar nu schieten er steeds meer leuke ideeen in mijn hoofd wat ik ermee kan.

Papier: Eline Nursery
Stans sizzix bigz envelope
Ponzen ek succes ./ martha stuwart
emblisments, knoopje/ flossdraad/ brad

Bedankt weer voor het kijken




13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende uitwerking heb je gemaakt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Manon! Dat kleine envelopje is enig zo op de voorkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is zeker mooi, zit er zo`n mooie dubbele rand aan de flap,mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi envelopje :)
    Leuk met die geponste randjes!

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een superstans, ik had hem ook al gespot, en wat heb je er een leuke kaart meegemaakt!! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super leuk envelop kaartje toppie meis
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat envelopje op de envelop!
    Daar kun je nog een leuke extra verrassing in kwijt!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige envelop Manon!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow supergaaf hoor heel erg bedankt voor het medoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gedaan manon.
    Ook mooie kleuren combi gebruikt

    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan, en dat envelopje op de envelop is zeker leuk. De nieuwe stansen heb ik nog niet gezien van Sizzix. ;)
    Bedankt weer voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen