woensdag 7 juli 2010

what on my desk today.

Joehoe nog een kleine paar uurtjes doorbikkelen morgen.
En dan heb ik heerlijk 3.5 week vakantie! hoe luxe!
Maar daarna kan het ook nog wezen dat k niet nodig ben op de buitenschoolse opvang en dan is het natuurlijk ook heerlijk om weer lekker te gaan scrappen of lekker op het strand te liggen.
Toch heb ik nog steeds af en toe wat koop uitspattingen.
En aangezien het weer woe is.. en het weer wat ligt er op je bureau dag is .. heb ik er eventjes een fotootje van gemaakt. Namelijk nieuwe spulletjes.


de nieuwe cards only erg leuk!
nieuw diss tress vond ik bij Inge van blogblom zoo gaaf!
wat lint of naja vilt eigenlijk.
Nieuw mesje voor me silly
bloempjes.
En ja daar ga ik natuurlijk iets van maken. Een cadeau doosje misschien?
who knows!

Na gisteren ben ik helemaal wk fan gewordne!
ik vind nederland fantastisch!
wie o wie word onze tegenstander!
ik hoop duitsland zou lachen worden.. maar ook wel weer een nederlaag als we weer verliezen en trekken wij dat nederlands???
En anders dan ga ik voor spanje ja duhh je kan niet anders :P haha
We shall see!

fijne avond allemaal!


4 opmerkingen:

  1. Ow wat een leuke spullen liggen daar!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lekker!!!! Ik heb vanavf vandaag ook vakantie en ben ook van plan wat te scrappen!!!
    Vind de nieuwe Cards only ook helemaal super!

    Enne ik ben nu ook voetbalfan hoor!!!! :D hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullies! Het is Spanje geworden, wat denk jij, gaan we het redden - ik begin te denken van wel :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gekocht! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen