zondag 25 juli 2010

ik leef nog!

Haallooo daar!

Ja ik ben er nog hoor. Ik ben eventjes heerlijk het land uit geweest. Naar turkije om precies te zijn.
Het was heerlijk en ik heb heel erg de tijd gehad voor mijzelf en natuurlijk voor mijn relatie.
Dus we kunnen er weer tegen aan!
Morgen word het dus zeker een dagje scrappen. Ik ehb het tijdns mijn vakantie totaal niet gemist.
maar nu ik er weer ben en al die mooie creaties van iedereen zie. Begint het weer te kriebelen.

Natuurlijk zijn er vakantie fotos niet heel erg veel maar ook niet weinig. Dus we gaan er zeker een boekje van maken. En dat ga ik van de week dus alweer shoppen :)
joepie!

nou jullie horen weer van me!




1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je er weer bent. Heerlijk even ertussen uit geweest, en dan nu nog een weekje genieten, lekker scrappen!

    BeantwoordenVerwijderen