donderdag 1 april 2010

happy cards


Ik weet het niet hoor. Maar mijn humeur was vandaag alles behalve vrolijk.
En toch kwamen deze twee kaartjes eruit.
Blijkbaar voel ik me toch vrolijk want anders maak je dit ook niet.

Het onderste kaartje heb ik gemaakt met jilly bean soup ( jaja ik had veel restjes over )
En het bovenste kaartje heb ik gemaakt van allemaal restjes van geen merk.
De stippen heb ik zelf gemaakt geprint dus van een digi stamp.
En het rode is van cardstock.
De bloemen heb ik zelf gemaakt van iets wat lijkt op crepe papier.
Ik had van me vriendin de hot fix gehad om even uit te proberen.
nou die heb ik gebruikt. Gaat best makkelijk!

Thanks meid!

En iedereen een fijn paasweekend mocht ik niet meer komen posten.
Want morgen hebben we het piraten feest in Hoorn.
Nog nooit geweest dus hoop dat het leuk is. En we willen zaterdagavond naar de film gaan. Dus who knows! wanneer ik weer wat kom posten.

Heel fijn weekend en een hele fijne paasdagen.

Bedankt voor het kijken....

4 opmerkingen:

  1. Zeker happy, lekker vrolijk,
    Geniet van je lange weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind vooral die onderste heel erg gaaf!!!

    tot vanavond :-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes zijn het zeg!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook leuk!!!
    Altijd knap hoe jij je restjes weet te verwerken ;)

    BeantwoordenVerwijderen