woensdag 21 april 2010

box it up double dutch challenge


Cm creaties Basic grey
Magnolia stempel
tekst stempeltje van forever friends beertjes
Ingekleurd met copics en aquarel potloden

Dit boxje vond ik heel erg gaaf omt e maken. Boven op de box heb ik staan:
Voor mijn allerliefste mama
Het is namelijk voor moederdag. Nou weet ik toevallig dat mijn moeder hier niet kijkt.
Dus dat kan ik makkelijk zeggen.
Ik weet nog niet wat ik erin ga doen. Ligt eraan wat mevrouw vraagt als het maar klein is.
En er komt er misschien ook nog eentje aan voor mijn paps al is die niet zo dol op zelfgemaakte frutsels van mij hihi.



4 opmerkingen:

  1. Wat enorm lief, leuk doosje ook, en ik denk dat je moeder er heel blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gemaakt zeg!
    Op mijn blog staat een award die ik aan je geef! http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2010/04/een-nieuwe-award.html#comments

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wat een schattig doosje!
    Heel mooi van kleur!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje! Doosje is echt heel gaaf geworden. Mams boft maar met jou :)
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen