donderdag 16 april 2009

www.scraptastisch.nl

Hej hej

Zoals jullie misschien allemaal wel al hebben gelezen. Heeft scraptastisch een nieuwe eigenaresse Renske. Ze is druk bezig om de winkel en het Forum weer in het zonnetje te zetten en in the spotlight! Nu wil ik daar wel me steentje aan bijdragen omdat ik het hartstikke gezellig Forum vind en de winkel ook altijd wel iets heeft wat je nodig hebt. De verzendingen gaan lekker snel en je hoeft nooit te lang te wachten.
Voor de opening van de winkel heeft Renske dan ook voor www.scraptastisch.nl een leuke aanbieding. Als je boven de 15 euro besteld word je pakketje gratis verstuurd. Dit is natuurlijk een heerlijk leuk bedrag om lekker veel in te gaan slaan. Ook zijn er nog meer acties die gaan volgen.... maar daarvoor vind ik wel dat je even op de site moet gaan kijken.

Ben je nou helemaal enthousiast geworden van de actie.... ( wat ik mij wel kan voorstellen) dan heeft Renske ook nog een gezellig Forum waar iedereen altijd klets over Scrapbooking... en ook hun werk plaatsen. Hier kun je lekker inspiratie op doen en nog meer gezellige meiden vinden die de zelfde hobby hebben. Ik zou zeggen klik op de links en ga lekker los.

www.scraptastisch.nl

http://scraptastisch.darkbb.com/forum.htm

Tot gauw op het forum en veel plezier in de winkel!!!!

Liefs Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten