donderdag 22 november 2012

Artjournal/card


Lekker kliederen in mijn art journal!
Deze pagina begon ik met dylusion en gesso.
En daarna papier gescheurd en opgeplakt met gel medium.
En met verf bloemen gemaakt en met de vingers gekliederd.
Op het einde kwam ik op een geweldig idee..
om weer is embossingpoeder en smelt poeder te gebruiken.

met een mooie vlinder stempel was het resultaat naar mijn zin.
zie hieronder



Mijn oom was deze week jarig.
En ook hiervoor had ik een leuke kaart gemaakt.
Helaas door buikgriep virus nog niet kunnen geven.
maar hij kijkt hier toch niet op.. dus kan ik het jullie met een gerust hart laten zien.
Gebruikte materialen:
witte aqryl verf
stencil van craftersworkshop
Ster gekniipt
gebonden touw
zwarte verf
dylusion inkt



Op naar het volgende project.. begin is al gemaakt weer een canvasdoek.
En verder zeg ik niets!

1 opmerking: