zondag 29 januari 2012

mijn oppas boys!



Aan alles komt een eind.
En zo ook aan mijn oppaskids. Ik heb 3 jaar lang voor hen gezorgd en van alles mee gemaakt.
Leuke dingen maar ook minder leuke dingen.
Afgelopen donderdag dan toch echt afscheid genomen.
En dat moest natuurlijk wel met iets moois afgesloten worden.
Dus die ochtend hard aan het werk en heb ik deze layout van mijn jongste oppaskind Finn gemaakt.

Kraft gebruikt. Sterren en uiltjes gebruikt en hier en daar wat gesso!
Papier ik weet echt niet van wat het is. Maar ik heb er in ieder geval veel van gebruikt haha.


En is links de oudste Noah en rechts de middelste Owen.
Ook die 2 grote jongens ga ik onwijs missen.
Hier waren we aan het flessenvoetballen en dat was een leuke middag!
Het zijn stoere jongens en daar hoort een stoere layout bij.
Papier is van october afternoon. Stickers gebruikt en nog wat andere vellen waar ik ook de naam niet van weet.


Hier nog een close up!

En hier ook nog een close up!

Ik ga ze ontzettend missen maar ik ben altijd in de buurt want nu pas ik op de buurkindjes!
Haha dus we blijven elkaar gewoon zien. En dat vinden de jongens ook erg fijn.

De ouders waren erg blij met de lijsten en hopelijk hangen ze gauw!

2 opmerkingen:

  1. Leuk afscheidskadootje!En heel leuk gemaakt,Manon! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat voor ze gemaakt hebt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen