donderdag 14 juli 2011

even een berichtje

hoi allemaal,

Ik ben er nog steeds hoor. Maar het is eventjes erg moeilijk om mijn hoofd bij scrappen te houden.
Het is druk met het afval proces waar ik aan begonnenb en. wel 4.5 kg kwijt. Dus het gaat hartstikke goed. Inmiddels best wel veel aan het sporten elke avond lopen en ik zit op zumba.. super gezellig met de buurtjes en vriendinnetjes!

Ook zijn er wat heftige dingen in mijn prive leven aan de gang. En dat gaat gewoon even voor. Het scrappen staat dus echt op een laag pitje :) wel kijk ik nog steeds graag rond op al jullie mooie blogs en leuke creaties die ik tegen kom!

Ik vond dat ik het jullie toch maar eens een berichtje verschuldigd ben!
Dus nu weten jullie wat er een beetje speelt en ik hoop gauw weer lekker creatief bezig te zijn. De zomer vakantie staat ook om de hoek...en daar heb ik heel veel vrije tijd dus het komt allemaal goed :)

Heel creatief plezier en tot blogs!


3 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles meid en we zien je vanzelf wel weer verschijnen in blogland. Privédingen zijn wel even belangrijker ;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja we zien je vanzelf wel weer manon

    je prive gaat nu even voor meid
    fijn voor je dat je al zo veel kilo.s kwijt bent

    je creatie,s zien we vanzelf wel weer
    alvast een fijne vakantie

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Manon, ik hoop dat het allemaal weer goed komt. Het afvallen gaat je goed af lees ik, pluim hoor!
    Groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen