woensdag 6 april 2011

stoere bink




Dit kleine lieve monstertje is mijn kleine neefje!
Hij word inmiddels heel groot en groeit als kool!
Des te meer redenen om eens de fotos te gaan scrappen. Want straks kan ik het niet meer bij houden.
Op het forum van scrap your memorie hadden we weer een uitdaging.
De uitdaging was pastel tinten en heel veel bloemen aan de hand van een sketch.
Ik heb mijn best gedaan en volgens mij is het aardig gelukt.

Papier october afternoon, my minds eye,Cardstock groen en wit.
Met de nieuwe stansen van marianne design heb ik de bloemen gemaakt.
Hier en daar wat my minds eye bloemen er tussen gedaan.


Fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Zo hij is zeker groot geworden zeg!!! Wat een geweldige foto!!!
    Echt een super leuke lo, gaaf met die bloemen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! leuk al die verschillende bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een stoere bink! Wat een schatje en wat heb je een mooie LO gemaakt; prachtig al die bloemen erbij!

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh meis dat heb je prachtig gemaakt de bloemen zijn geweldig en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke LO! en zoveel zelfgemaakte, verschillende bloemen :)

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen