donderdag 17 maart 2011

magnolia lovers lente kaart


Wat is het leuk om deze fun file folder te maken.
Ik heb er inmiddels al erg veel gemaakt.
Maar nog geen tijd gehad om die te fotograferen. Deze magnolia had mazzel :)

Ik heb het gebruikt voor het forum Magnolia lovers de lente wedstrijd van feb/maart.
Ik ben erg blij met het resultaat.
Ik heb papier gebruikt van Marianne design die Eline heeft ontworpen.
Heel erg vrolijk en super gaaf!
Magnolia heb ik ingekleurd met derwents. Ik vind ze het steeds leuker...en moet zeggen het fletse blijft soms nog wel maar dik ik wat aan. Omdat ik graag schaduw wil gaan creeren. Maar dat vind ik nog erg moeilijk.
Dus iemand tips??? Ze zijn welkom.

tekst stempel van Marianne design
Bloem van prima marketing.

Dit was het weer voor vandaag.. alvast bedankt voor het kijken allemaal.
En wat geniet ik altijd van die leuke reacties bedankt daarvoor!

Fijne dag allemaal en tot gauw met mijn andere file folder kaartjes :)

4 opmerkingen:

  1. ow hier laat de lente zich zeker zien, wat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Voor de schaduw: heb je al eens geprobeerd twee kleuren te gebruiken, bijvoorbeeld licht- en donkergroen?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er prima uitzien hoor Manon, ik doe het je niet na. Het is een leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen