zaterdag 4 december 2010

kaart freubels






Het eerste kaartje met de labels. Heb ik gemaakt van een envelop.
Je kunt een lange envelop gebruiken. Maar ik heb gewoon een standaard maat gepakt.
En op mijn eigen manier gemaakt.
Het papier is van Papermania en de stempels van Eline's huis en Marianne design gebruikt.

En dit laatste kaartje heb ik lekker zelf bedacht en gemaakt. Wederom weer met dit prachtige papier van Eline's huis. Echt blijf het schitterend vinden en raak er niet op uitgekeken.

Veel inkt gebruikt stazon,disstress alles is mogelijk. Pons van Martha stewart. En stempels van Marianne design bloem is van de xenos. Pons van Mc gill de takjes.
En een stukje kant! De vorm staat ook in de cards only maar dan breder. Maar zo zie je maar dat je uit een vierkante kaart ook gerust een leuke shape kunt maken.
Wat vinden jullie ervan???

Prettig weekend en freubels ze!!!
Oh en voor wie er Sinterklaas viert heel veel plezier!!! 

5 opmerkingen:

  1. Vind ze beide hartstikke leuke gemaakt! Mooi papier inderdaad!
    ps, je foto's van je 2e kaart die staan dwars door je zijbalk heen bij mij, weet niet of het aan mijn pc ligt of dat er bij iets niet goed staat ingesteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf al je projecten...heerlijk meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je zit leuk gemaakt zeg!! Je layout van je vorige blogberichtje vind ik echt super leuk geworden!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen