maandag 14 juni 2010

house of sketches #28



Ja ja daar was ik weer! ik was vandaag plotseling vrij!
en wat denk je mooi naar me vriendin gegaan en daar voetbal gekeken!
Heerlijk hoor die oranje sfeer brengt alles weer een beetje in Eenheid.
Maaruh wat waren ze slecht zeg. Verder wel genoten dus.
En zeker tijd voor een kaartje.

Ik ehb de sketch van house of sketches gebruikt.
Zie link

En de challenge van sisters hope challenge. Maar omdat ik deze dus echt ga versturen.. kan ik helaas daar niet aan mee doen. Wie weet komt er nog eentje maar vandaag even niet.

Papier is van jillybean soup, memories, en kc company.
Allemaal restjes. Wel lekker hoor zo n map gesorteerd met restjes :)
Heel makkelijk zoeken zo.


Bedankt weer voor het kijken!


2 opmerkingen:

  1. Deze vind ik zo enorm leuk, ik vind dan ook de kleuren helemaal mooi, en wat een enorm snoezige afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Manon,
    Een lief kaartje zeg!! Leuke stempel ook
    Bedankt voor het meedoen aan House of Sketches
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen