woensdag 12 mei 2010

schitteren in afwezigheid

Dag lieve bloglezers!

Ik was even een tijdje weg. Ik moest mij zelf even herpakken. Ik was meer bezig met mijn hobby dan met mij zelf. En ik heb mij zelf de laatste tijd een eis gegeven. Dat ik minimaal 2x per week ga sporten.
De kilo's moeten er gewoon af. Het gaat al heel erg goed. Maar ik moet het wel blijven doen. Dus ik ben de laatste tijd erg bezig geweest in de sportschool en met succes want mevrouw is weer een kilo lichter!

Maar daardoor heb ik dus wat minder kunnen scrappen. Wat geen ramp is natuurlijk...maar wel jammer voor mijn blogvolgers :) en voor mij zelf want ik vind er altijd wel mijn ontspanning in.

Ik zat net dus ook weer lekker te neuzen tussen alle blogs die ik volg. En ik zag bij Inge heel leuk fotos van haar bureau hoe die eruit zag. En ook hoe zij haar spulletjes ergens neerstalt. Dat moet je natuurlijk lekker bij Inge gaan kijken verder. Maar ik dacht toen opeens ohw ja ik heb zo n gek plekje!

Dus ik gelijk even fotos van gemaakt en die wil ik met jullie delen. En tevens zie je ook hoe mijn bureau er dus al de afgelopen dagen bij ligt.. echt te erg eigenlijk. Maar ach ik ga er zo weer aan zitten en weer is wat in elkaar zetten :) hihi...
                                                                   Mijn kachel hihi ( staat niet aan hoor )


Mijn ladenkast die al bijna uit elkaar valt maar nog een boel in kan :)

en tja dan mijn bureautje ( a.k.a eettafel waar hij bijna nooit voor dient)

en hier nog een kaartje tja wat zal ik er van zeggen. Ik vind het wel een toepasselijke titel als in de zin van. een bij elkaar geraapt zooitje :)mijn eerste afbeelding ingekleurd met copics.


9 opmerkingen:

  1. Hihi, hij is leuk Manon! En wat goed dat je aan het sporten en afvallen bent ~ ik ook:) Rustig aan hè! Je kan deze foto's ook melden op het whats on your workdesk wednesday blogje, zie de link in mijn bericht. Alleen als je er zin in hebt natuurlijk;)Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh wat goed van je zeg!!!! Erg knap!!!

    Je kaartjes zijn helemaal super!
    En een heerlijk plekje om te scrappen!!! Ik ben er nu van overtuigd dat ik beter kan scrappen met een heleboel zooi om me heen! Heerlijk toch!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great piccies, lovely space,gorgeous card, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiya

    fab craft space,I hope your dresser lasts a little longer before it gives in

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great craft area and love those Magnolias

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zet m op!!! En jezelf niet voorbij lopen, leuke scrapplek zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mr Blogger would let me comment, hope he does now! Lovely work space, very tidy and lovely layouts and I have those punches too
    (Lyn))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom,
    U zult genieten van het plezier hebben we op een woensdag. Dank u voor uw deelname inch Ik hou van de kaart die u hebt gemaakt.
    A x
    Ik heb gebruik gemaakt van een vertaler dus gelieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colours of the acrylics.

    Marilyn x

    BeantwoordenVerwijderen