zondag 7 maart 2010

double dutch


Het moest een jongens kaart worden. Volgens mij is dit best stoer.
Mijn vriend wilde hem zelf wel voor zn verjaardag krijgen. Ach die is pas in aug jarig dus tegen die tijd ben ik vast wel weer verder met de jongens kaarten :)

In ieder geval voor de double dutch was de challenge dus een jongenskaart.
Ik heb wat restjespapier gebruikt en met de silhouette heb ik de ster gesneden.
En wat beinkt aa de randen.
En een papiertje gescheurd.

Bedankt voor het kijken...

En een fijne zonnige zondag gewenst!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stoeren jongenskaart is het geworden!!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superstoer Manon! Leuk dat je meedoet met onze challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hij is super! Een echte jongenskaart, gaaf!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik vind jongenskaarten zo enorm moeilijk! Deze is errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja echt een stoere jongenskaart! Heel leuk gedaan.
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen