zondag 21 februari 2010

baby kaartje


Wat zijn ze weer lief he de nieuwe stempels van Eline.
Ik stond er steeds mee in mijn handen en dacht wel of niet wel of niet. En tja zoals het vaker gaat met de stempels van eline belanden ze toch maar weer in mijn tas. En daar moet dan wel gelijk een kaartje mee gemaakt worden.
Nou heeft dit kaartje even een paar dagen op zich moeten wachten. Vanwege te veel pijn aan mijn schouder.
Vandaag afgemaakt en moet zeggen het gaat steeds beter met mijn schouder.
Gelukkig maar want dat is uit eindelijk ook de bedoeling he :)

Ik heb eerst de kaart rand gekleurd met disstress inkt.
Daarna heb ik een digitale stempel dots geprint op cardstock en die als achtergrond opgeplakt.
Toen ging ik eens wat titels bedenken en kwam ik op kiekeboe en it a boy dat kaartje had ik ook nog als digi stamp op de computer gemaakt. Daar een cirkel van gemaakt en klaar is kees.
De stempel is tevens ingekleurd met disstress en aquarel potloden.
Wat oud papier kwam ook nog van pas. Dus de restjes vliegen de deur weer uit.

Bedankt voor het kijken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart en die afbeelding is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zoveel gebruik hebt gemaakt van digistempels. Goed idee om zo die achtergrond te doen.
    Kaartje is een schatje.
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen