vrijdag 27 november 2009

is ze niet een schatje,...














jaa eindelijk wist ik wat ik met deze foto moest doen. Ik had al een hele tijd bewerkt op me laptop staan maar ja nog niet laten ontwikkelen. En toen had het Sa forum een geweldige layout voorbeeld en ik dacht ja die moet ik gebruiken voor me nichtje toen ze werd gedoopt. Dus hier het resultaat!
Papier is van Daisy bucket( geloof ik) de roosjes van een boek zelf gemaakt. En de andere bloemen zijn van prima marketing. Ik heb Kraft als achterkant gebruikt. Dit eerst met bruine disstress inkt van tim holts gedaan en daarna met de roze/rood oudbruin erover heen. Poezie plaatjes erbij gedaan. En een gave stempel van een vlinder.
Een berichtje achterlaten is altijd leuk....
Bedankt weer voor het kijken!



5 opmerkingen:

  1. Wauw, helemaal te gek! Supermooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoeppie, lootje en foto, super meis.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Manon ,je hebt een hele mooie lo gemaakt.en wat een lieve foto ook.
    fijn weekend,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Manon je layout is echt super mooi geworden.
    Een aangename verrassing, want heb zo'n soort layout van jou geloof ik nog niet eerder gezien.
    De bloemen doen het goed hierbij hè.
    Echt prachtig allemaal.
    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen